Distribuie Articolul

NewsMed acceptă publicitate pe rețeaua NewsMed de la terțe părți („agenții de publicitate”), care pot include bannere terțe, insigne, publicitate contextuală și conținut creat sau furnizat de un agent de publicitate (denumit în mod colectiv „Publicitate” sau „Publicitate”). În plus, așa cum se utilizează în această politică, termenii „Publicitate” și „Anunțuri” includ bannere, module, link-uri, microsite-uri, reclame native și alte materiale furnizate de sau în numele agenților de publicitate. Agentul de publicitate este responsabil pentru acuratețea și obiectivitatea publicității sale. Următoarele linii directoare au fost stabilite de NewsMed pentru a guverna diverse aspecte ale publicității asupra proprietăților din rețeaua NewsMed (fiecare „proprietate NewsMed”), care includ site-uri Web și aplicații mobile destinate consumatorilor, despre care se face referire în această politică ca „NewsMed Proprietăți de consum „și site-uri web și aplicații mobile direcționate către profesioniștii din domeniul sănătății, la care se face referire ca” proprietăți profesionale NewsMed „.

Instrucțiunile din această politică reglementează aspecte precum acceptarea anunțurilor de către NewsMed, modul în care sunt afișate anunțurile în rețeaua NewsMed și eliminarea anunțurilor din rețeaua NewsMed. NewsMed dispune de o discreție absolută și absolută în ceea ce privește interpretarea și aplicarea acestei politici și toate celelalte aspecte asociate publicității în rețeaua NewsMed. NewsMedpoate modifica această politică în orice moment, la discreția sa, prin publicarea unei politici revizuite la proprietatea NewsMed aplicabilă.

 
  • NewsMed are propria discreție pentru a determina tipurile de publicitate care vor fi acceptate și afișate în rețeaua NewsMed, iar acceptul NewsMed a preclamei nu va fi considerata de catre NewsMed o aprobare a produsului (produselor) și / sau serviciului pentru compania care promovează, produce, distribuie sau promovează produsele sau serviciile.
  • NewsMed nu va accepta cu bună știință publicitatea care, în opinia NewsMed, nu este exactă și gustă.
  • Există anumite categorii de anunțuri pe care NewsMed nu le va permite în mod deliberat în rețeaua NewsMed în orice moment. Aceste categorii includ, dar nu se limitează la următoarele:
  1. Produsele ilegale, „inacceptabile”, „ineficiente” și / sau „periculoase” (NewsMed își rezervă dreptul de a determina ce este „inacceptabil”, „ineficient” și / sau „periculos”)
  2. fraudulos, înșelător, ilicit, înșelător sau ofensator
  3. material, care denaturează, ridiculizează, face discriminări (reale sau implicite) sau atacă un individ sau un grup pe baza vârstei, originii naționale, rasei, religiei, sexului, orientării sexuale, stării civile, dizabilității sau oricărui alt statut considerat neadecvat pentru rețeaua NewsMed
  4. alcool
  5. arme, arme de foc, muniții sau focuri de artificii
  6. jocuri de noroc
  7. pornografie sau teme conexe
  8. consumul de tutun de orice fel
  9. simularea știrilor sau a unei urgențe
  10. materiale care promovează direct produse sau care intenționează să atragă copii sub vârsta de 13 ani
  11. mass-media sau mesaje pentru sau ca referință „M” jocuri video sau conținut
  12. pretenții nerezonabile, improbabile sau extraordinare privind produsul sau serviciul
  13. mesajele media sau imaginile care străbesc sau bliț
  14. media sau mesaje care conțin pierderea de greutate „miracol” nedefinită sau alte pretenții exagerate de vindecare
  15. unitățile de publicitate care imită funcțiile computerului sau indică în mod înșelător un computer sau altă funcție care ar fi rezonabilă pentru utilizatorul mediu de a-și asuma un motiv pentru a da clic pe unitate
  • NewsMed recunoaște și menține o separare distinctă între conținutul editorial al publicității și NewsMed. Toate reclamele din rețeaua NewsMed vor fi identificate în mod clar și fără ambiguitate. NewsMed nu va permite niciun fel de publicitate în rețeaua NewsMed care nu este identificată cu eticheta „Publicitate”, „De la agentul nostru de publicitate”, „Informații din industrie” sau o denumire similară care indică faptul că publicitatea este furnizată de către sau în numele unei Agent de publicitate.
  • Un clic pe un anunț poate fi legat numai de utilizatorul final la site-ul agenții de publicitate sau în zona relevantă de conținut sponsorizat dintr-o proprietate NewsMed.
  • NewsMed păstrează dreptul exclusiv de a determina modul în care toate rezultatele căutării pentru informații specifice pe cuvinte cheie sau subiecte sunt afișate pe o proprietate NewsMed bazată pe rezultate de căutare furnizate de NewsMed. Conținutul afișat în rezultatele căutării este afișat cu sursa acestuia, de exemplu, „NewsMed News” sau „Articol de jurnal”. Dacă în rezultatele de căutare apare Publicitate, acesta este etichetat ca atare. În plus, NewsMed oferă o zonă separată pe pagina cu rezultatele căutării a anumitor proprietăți de consum NewsMed care afișează numai Publicitate.
  • După cum este descris în hyperlinkul „Anunțuri de la Google” din secțiunea Anunțuri Google privind paginile de căutare pentru proprietățile de consum aplicabile WebMD, aceste „Anunțuri de la Google” reprezintă anunțuri care au fost achiziționate de companii care doresc să aibă linkuri către site-urile lor rezultatele căutării ca răspuns la termenii specifici.
  • NewsMed își rezervă dreptul de a decide în orice moment, la propria discreție, dacă va accepta, respinge, anula sau elimina publicitatea din rețeaua NewsMed. NewsMed nu poate oferi nici o asigurare că Anunțurile vor funcționa fără erori pe toate platformele, inclusiv pe site-urile Web și pe aplicațiile mobile.
  • Este responsabilitatea Agenției să respecte toate legile și reglementările interne și externe aplicabile publicității sale în cadrul rețelei NewsMed (și să includă toate legendele, prezentările și declarațiile necesare în astfel de reclame), incluzând fără limitare orientările actuale ale FDA pentru Direct to Medicul (DTP) și direct la consumator (DTC) publicitate. NewsMed nu va monitoriza respectarea acestor legi și reglementări. Cu toate acestea, NewsMed își rezervă dreptul de a revizui toate reclamele pentru a respecta legile și reglementările aplicabile și, în cazul în care NewsMed cunoaște orice încălcare sau potențială încălcare a oricărei legi sau reglementări aplicabile sau a acestor reguli, NewsMed poate elimina publicitatea din rețeaua NewsMed.

Adaugă un comentariu